fbpx
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"34e1f":{"name":"Main Accent","parent":-1},"44b22":{"name":"Accent Dark","parent":"34e1f"}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"34e1f":{"val":"rgb(116, 119, 122)"},"44b22":{"val":"rgb(15, 15, 15)","hsl_parent_dependency":{"h":210,"l":0.06,"s":-0.12}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"34e1f":{"val":"rgb(55, 179, 233)","hsl":{"h":198,"s":0.8,"l":0.56,"a":1}},"44b22":{"val":"rgb(13, 49, 65)","hsl_parent_dependency":{"h":198,"s":0.66,"l":0.15,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

#dejonlinusystem aneb

pišme naše příspěvky na náš web

onlinujeme...

Moje příspěvky ze sociálních sítích dávám zde. Proč? Protože,... ale víte co? Napište mi a já vám to povím...

4 TIPY JAK SI UDĚLAT V ONLINE AKTIVITÁCH POŘÁDEK



Přemýšleli jste někdy, kolik času uběhne mezi tím, než se z vašeho potenciálního klienta stane váš klient? 

Přemýšleli jste někdy, kolik času uběhne mezi tím, než se z vašeho potenciálního klienta stane váš klient? A měla na to nějaký vliv doba, která nastala v minulém roce?

A jak dlouho trvá ve vašem segmentu, než se tak stane? Kolik jednání, schůzek, mailování, zpráv, musí proběhnout? 

Které faktory nejvíce ovlivňují to, že ten čas narůstá?

Z mého pohledu jsou to nejčastěji tyto:

  • kolektivní rozhodování (musíme to probrat na poradě, proberu s kolegou…)
  • “nedostal jsem se k tomu” (rozhoduje jeden člověk, ale je tak rozlítaný, že priority jsou jinde, i když by nabídku / spolupráci chtěl, protože mu dává smysl)
  • dořešení stávajících priorit (organizační změny, změny v portfoliu, apod.)

Máte změřeno, jak dlouho vám to trvá? A máte změřeno, jak dlouho vám to trvá zde na LI?

Myslím si, že právě budování vztahů a sítě, sdílení užitečného obsahu, rad a svého pohledu na věc, to co vše spadá do tzv. Social Sellingu, může pomoci tu dobu zkrátit.

Zkoušeli jste si třeba někdy změřit, jak dlouho dotyčná osoba či firma sleduje vaši práci, než se stane vaším klientem? Měříte to? Sledujete, kdo sdílí váš obsah nebo kdo ho komentuje? 

Je docela zajímavé porovnat úsilí a počet uzavřených obchodů.

Nejsem e-shop, tak jak na ten online mám jít?

📈 V roce 2020 tržby z online prodeje raketově rostly. Nejlépe na tom byly samozřejmě e-shopy s potravinami a oblečením. 

Spoustě podnikatelům tak mohla "ta divná doba, která ještě pokračuje" pomoct ke skokovému růstu. Jenže se 40 tis. e-shopy je konkurence v Česku vysoká, a tak je dobré věnovat dostatek pozornosti prodejním a marketingovým aktivitám. 

❓Prostě vědět, CO, JAK a hlavně PROČ použít, aby i ten váš byznys (nejen) v tomto roce rostl.

Nutno říct, že online prodeje nejsou jen e-shopy. Jakákoliv služba či dílčí jeden produkt je možno prodat online.

Mnohokrát zapomínáme na to, že zde máme i B2B segment a služby různého zaměření. Tam ale těžko obstojíme se “školením” na FB reklamu a podobným zaměřením. 

Když se podíváme zde na LI, tak je vidět, že není moc "ešopařů", co zde tvoří obsah. Je však spousta segmentů, oborů, které mohou digitální svět využít pro prezentaci a online prodej. Jenže jak na to? Zaznívá "však nejsem eshop"!

I proto jsem vytvořil systém, jak
Prodat Sám Sebe. Video obsah a workbooky o tom, jak poskládat dílčí online aktivity do jednoho funkčního celku.

Získáte tak přehled o komplexním a strategickém zaměření svých aktivit v
online prostředí.

#dejonlinusystem #prodejsamsebe

Z krásy se stává "guláš". Nebo možná ještě lépe džungle. 

Z krásy se stává "guláš". Nebo možná ještě lépe džungle. Je to jako na příkladu s letákem, co asi stále většině z nás chodí do schránek. Na konci máme mnoho Call-To-Action. "Zavelejte na 800.... nebo na 724.... nebo napište na info@... nebo přímo na david@....

❎ Pak raději neuděláte vůbec nic, protože nevíte, co je vlastně ta nejlepší cesta.

"A tak narážíte na to, že by vaše online prodejní strategie měla zahrnovat mnoho různorodých nástrojů a aktivit. A tady nastává problém: Co, jak a proč vybrat?"

»»» ✅ Toto je úryvek z článku, který jsem dal na web. Je to první z mini série, kde se zabývám problematikou dnešního online prodeje&marketingu. Mnoho možností, které nám dávají velkou míru svobody a volbu. Zároveň to může být problém, protože nemusíme vědět, co bychom měli dělat právě "teď a tady", jak a proč.Který kanál, kterou sociální síť, jaký obsah, jakou reklamu, jaký formát, s jakým cílem... 

A pak nám do toho ještě přibude TikTok a řekněme si a dost, kašlu na to, budeme to dělat postaru. Kdo se v tom má vyznat. 

Takže: udělat si přehled, stanovit priority, poskládat to do jednotlivých oblastí a začít aspoň s málem. Třeba právě s ✅ článkem, který jsem napsal. Co letos můžete v onlinu udělat jinak? Dejme mu řád/systém. Vyplatí se to

#dejonlinusystem

Už to není, co bývalo! Ale něco je stejné...

❓Pamatujete na dobu, kdy online byl, či ještě lépe znamenal, jen vyhledávač? V té době se firmy zaměřovaly na dvě věci.

Na reklamu ve vyhledávačích a optimalizaci svého webu. CÍL: ✔️ návštěvnost svého webu.

Hlavní oblastí činností bylo PPC a SEO. Reklama ve vyhledávačích - okamžitý výsledek, optimalizace stránek - dlouhodobá strategie návštěvnosti.

1️⃣ Jedna věc je tam stejná. Aby fungovalo SEO, musel se tvořit OBSAH (kromě jiného). Články, tipy, rady...

Jsme opět na začátku. Jen dnes je toho více. 

Když se podívám na to rostoucí množství online aktivit, nástrojů, forem, sociálních sítí, rostoucí význam obsahového marketingu, více a více video obsahu, pak z toho začíná být pěkný guláš.

V praxi to tedy znamená mnohem více míst, mnohem více formátů, a tím i mnohem více způsobů komunikace s různými cíli.

Malý tip pro malý seznam pro vaše
on-line aktivity:

✔️ nastartovat svou aktivitu na LinkedIn, 
✔️ udělat si pořádek ve všech online aktivitách, 
✔️ začít s reklamou na sociálních sítích, 
✔️ vytvořit blog, 
✔️ napsat 5 článků
✔️ natočit alespoň 10 videí, 
✔️ publikovat příspěvky - být dlouhodobě aktivní,
✔️ vytvořit z webu generátor kontaktů, 
✔️ začít s tím moderním "social sellingem” (k čertu, co to je?)

#dejonlinusystem #prodejsamsebe

Pokud o vás neví Elon Musk, tak se o vás jen těžko někdo třetí zmíní. Nikdo to za vás neudělá. Je to na VÁS.

Informace. Nedávná událost ukazuje, že vlastně celá ekonomika je položena na informacích, nikoliv na reálných hodnotách jako jsou odbyt, fin. ukazatelé, potenciál růstu apod.

Nejsem finančník, ale dlouho říkám, že dnešní svět je postaven na informacích a davové psychóze. Důležité je KDO řekl a CO řekl. Čím více společensky postavený „miliardář“ ovlivní dění na burze a tím pádem úplně neznámé firmy.

Baví mě číst, jak se různí poradci hašteří. Jedni osočují ty, kteří podnikají v oblasti investic do zlata, že to je blbost, a že naopak, vždy, celé desetiletí je jedinou rozumnou investicí investice do akcií (případně nemovitostí). Předhánějí se v argumentech a analýzách.

A PAK STAČÍ TOTO (převzato z E15)

„Miliardář a spoluzakladatel americké společnosti Tesla Elon Musk minulý týden vyzval své příznivce, aby „používali Signal“ Část jeho příznivců ale vzkaz na twitteru nepochopila a místo toho začala nakupovat akcie malé a prakticky neznámé firmy Signal Advance. Akcie díky jejich nadšení zpevnily za jediný den o stovky procent.

No a teď, kteří doporučujete investice, jak byste mi před tímto zdůvodnili nákup akcIí tento firmy? Na jakém reálném základu je růst akcií této firmy? Na žádném. Jen je to další ukázka DNEŠNÍ DIGITÁLNÍ INFORMAČNÍ DOBY.

Proto informace a obsah hrají prim. Jenže jak na to, kde, proč, jak??? 

Chcete-li prodat sami sebe, musíte s informacemi ven. Ono nikdo za vás to neudělá... 

A jak to vše dát dohromady?

Jednoduše. #dejonlinusystem a #prodejsamsebe díky systému, který jsem navrhnul. Pochopitelný a k užitku jak pro firmy tak jedince. 

Informace hýbou světem (a jak vidíme i cenou akcií). Tak jděte se svou cenou taky nahoru díky online aktivitám.

Kde o tom jsou informace? 

No přece na www.prodejsamsebe.cz. Tam zjistíš, jak můžeš dát #onlinusystem

Novoroční předsevzetí v on-linu? Proč ne!

Dáváte si novoroční předsevzetí. Dali jste si letos? Čeho se to tak asi nejvíce týká...? Možná začít běhat, nejíst večer a dát se do formy? A co takhle úplně něco jiného...

Když se podívám na to rostoucí množství on-line aktivit, nástrojů, forem, sociálních sítí, tak mě napadlo, že jedno z těch předsevzetí by se mohlo týkat i on-line aktivit.

Tak třeba: být aktivní na LI, udělat si pořádek v těch aktivitách, začít s reklamou, vytvořit blog, natočit alespoň 10 videí, publikovat příspěvky, vytvořit z webu generátor kontaktů, začít s tím moderním "social sellingem” (k četu, co to je?)

No a v tom může být zakopaný pes. Protože zatímco "jít běhat" nebo "nejíst večer" je jasné co to znamená a jak s tím začít, v tom co je nám méně známo a nemáme přehled to může být o poznání těžší.

Takž i kdybyste to novoroční předsevzetí ohledně on-linu neměli, i tak si můžete udělat pořádek ve svých prodejních online aktivitách a spát s klidem, že váš byznys funguje. 

Víte přece, že kvalitní spánek je pro hubnutí nejlepší. 😊

A k tomu vám může pomoci systém, který jsem vytvořil, s názvem Two By Four. A vy jej najdete na webu PRODEJ SÁM SEBE.

Tam najdete návod, jak na to. Jak poskládat dílčí aktivity do jednoho funkčního celku.
#dejonlinusystem #prodejsamsebe #twobyfoursystem

Co se ve Forbesu (zatím) nedočtete...

Elon Musk se stal nejbohatší člověk na světě (alespoň pro tuto chvíli), Google omezuje kapacitu úložiště, tak aby v záplavě těchto informací se neztratila ještě jedna.

Ano, ve Forbesu se o tom nedočtete (se vší skromností "zatím" 😂).

V jednom z mých příspěvků z minulého roku (formou videa), jsem zmiňoval radu, jak můžete vytvářet obsah. A že z mé strany to budou i jakési marketingové tipy, rady, informace. Co dále?

Během Vánočních svátků jsem dodělal videa, vytvořil registrovanou sekci, dodělal pracovní Workbooky. A vytvořil i nový web pro PRODEJ SÁM SEBE.

Můžu tedy v záplavě informací sdělit, že jsem to SPUSTIL!

Registrovaná sekce je zatím zdarma. Najdete tam několik videí, které vám mohou pomoci s nastavením on-line komunikace. K tomu jsou Workbooky, které videa doplňují a pomůžou vám s dílčími částmi, které popisuji.

Celý nástroj, který vám má pomoci, Prodej Sám Sebe, jsem nazval Two By Four. I to se dozvíte, proč tomu tak je.

Pokud jste zatím s on-line aktivitami na pasivní úrovní, ať už zde na LinkedIn nebo v celé jeho šíři, může to pro vás být dobrý start. 
Pokud jste již matadoři, možná vám to jen pomůže utvrzení, že jste na dobré cestě. A třeba najdete nějaké nové informace.
#prodejsamsebe #twobyfoursystem

Média - dobrý sluha, ale zlý pán. Využijte ty své ve VÁŠ prospěch...

Co je pravda a co "prezentace situace"? Jakoby na mě tento obrázek z mého noťase chtěl vyskočit a to právě v tuto dobu. Právě v tuto dobu. 


Lidé na sociálních sítích "se hádají", vznikají tábory lidí a přitom zbytečně. Proč? Protože konzumujeme obsah z médií, který nám předávají jiní a nebojím se říct politici. A my mu věříme. Obsah, který jsme nevytvořili my, obsah, u kterého jsme nebyli. Obsah, který někdo produkuje, aby...


Pamatuji si na případové studie z Českého institutu marketingové a reklamní komunikace, kde byly prezentovány ukázky. 


Na druhou stranu obsah konzumujeme a zastáváme pak na základě toho názory, ale neuvědomujeme si sílu našich vlastních médií. Vlastní sítě, ať už LinkedIn, Facebook, Instagram, blog na webu, ale i sítě našich klientů, partnerů i v tom offline světě.


Vezměme si z toho příklad pro nás. Tvořme obsah, kterému věříme a stojíme za ním, než jen konzumovat obsah s masmédií a od politiků. A ten náš obsah předávejme dále.

Jak propojit obsah a jaké další části onlinu jsou, je jasně řečeno v TWO by FOUR SYSTEM. Říká, jak Prodat Sám Sebe.

>
Success message!
Warning message!
Error message!