fbpx

#dejonlinusystem aneb

Co letos můžete v onlinu udělat jinak?

Co letos můžete v onlinu udělat jinak? Dejme mu řád. Vyplatí se to

Prodáváte na internetu své výrobky nebo služby?

Tak to možná řešíte stejná úskalí s marketingem a prodejem jako většina vaší konkurence. Přehlcenost nástrojů a aktivit, přitom nízká míra konverze. Tedy hodně úsilí s malým efektem. Možná se shodneme, že už je pryč doba, kdy prioritou bylo pouze prodat a dále se o zákazníka „nestarat“. Z dlouhodobého hlediska se vyplatí budovat se zákazníky vztah a důvěru, aby měli důvod nákupy opakovat a v ideálním případě vaše produkty doporučovali dále. Už z toho je jasné, že marketingové aktivity se rozšiřují na to, koho a jak oslovíte, jakým obsahem upoutáte pozornost, čím si získáte důvěru a jak docílíte požadovaných konverzí.

A tak narážíte na to, že by vaše online prodejní strategie měla zahrnovat mnoho různorodých nástrojů a aktivit. A tady nastává problém: Co, jak a proč vybrat? Již několik let slýchávám od podnikatelů, že neví, jakou taktiku zvolit pro jejich cílové skupiny.

Problém - překážka

Své podnikání můžete dělat „nějak“ a vydělat, nebo jen dělat skvěle, promyšleně a vydělat si mnohem víc. Představte si, že dnešní digitální prodej je jako bezbřehé moře.  Existují desítky (čti stovky) osvědčených prodejních aktivit a nástrojů, ale zkusit je bezhlavě aplikovat stojí peníze i čas.


Řešení

Krásou dnešního onlinu je velká míra svobody v tom, dostat se k potenciálním zákazníkům velmi blízko. Máte mnoho příležitostí, kde se prezentovat, kde ukázat sami sebe, své produkty a služby. Můžete oslovit velké množství lidí najednou. Představte si všechny své možnosti: dobře nastavený web, který slouží jako vaše digitální vizitka a kde se odehrává to klíčové – samotný prodej. Můžete používat reklamu na sociálních sítích a ve vyhledávačích, bannerové a textové reklamy, dále využívat metody primárního a opětovného oslovení, affiliate programy apod. Do toho vám vstupují živé organismy v podobě sociálních sítí, které se liší zaměřením i cílovou skupinou. Pak máte v rukou další silnou zbraň, a to je váš unikátní obsah, kterým komunikujete a současně budujete svou značku. Obsah můžete šířit v příspěvcích, článcích, webinářích aj. Díky výše zmíněnému sbíráte kontakty a prodáváte téměř kdekoliv. A to je jen špička ledovce.

Jak vidíte, své podnikání můžete dělat „nějak“ a vydělat, nebo jen dělat skvěle, promyšleně a vydělat si mnohem víc. Představte si, že dnešní digitální prodej je jako bezbřehé moře.  Existují desítky (čti stovky) osvědčených prodejních aktivit a nástrojů, ale zkusit je bezhlavě aplikovat stojí peníze i čas. Hodně aktivit je ve vašich rukách, kdo si netroufá, najme si profíka, který vám dokáže pomoct se například se správou sociálních sítí nebo tvorbou obsahové strategie. Online marketing se stává klíčovým prostředníkem mezi produktem a zákazníkem. Jeho síla roste s tím, jak rychle přibývají nové a nové způsoby online komunikace se zákazníkem. 

Protože vím, jak těžké je pro všechny „nemarketéry“ v dnešním prodejním online chaosu, vytvořil jsem Two By Four systém, který vás krok po kroku naučí vybrat nejvhodnější prodejní online aktivity a nástroje pro vaše podnikání, naučí jak, kde a proč je použít, a hlavně, jak je poskládat do funkčního celku, který vám bude vydělávat. Vytvořil jsem jej tak, aby se hodil na každý váš produkt bez ohledu na to, zda jste e-shop, prodáváte fyzické produkty nebo služby, jste freelancer, malá či středně velká firma.

Nezapomeňte, že i v online prodeji někdy méně znamená více. Nebojte se zbavit toho, co vám nefunguje a nepřináší prodej. Využívejte jen to, co má pro váš byznys největší užitek právě teď, a vše směřujte ideálně k maximální automatizaci.

Chtějte konzistentní prodejní ekosystém, který funguje a umožňuje pravidelnou optimalizaci. To jde jen tehdy, pokud veškeré aktivity seřadíte do systému. Já mám pro vás návod, jak na to.

>