fbpx

Jak mít v onlinu systém

Umět se prodat znamená použít ty nejlepší online aktivity ve správný čas.

Chcete, aby se vašemu online podnikání dařilo dlouhodobě? Chce to systém!

Platforma pro rozvoj vašeho byznysu

Neutopte se v onlinu. Mít systém se vám vyplatí. 

Pochopíte, jak správně vybrat marketingové aktivity. PROČ a KDY je použít, a JAK vše poskládat do funkčního celku.


Vaše online podnikání dostane systém a řád. Naučím vás provázat jednotlivé marketingové a prodejní aktivity a nástroje. 

Sladíte si kroky v rámci celé online komunikace a provážete je s obchodními fázemi, které jsou klíčové pro správné zavádění marketingových aktivit. Správně nastavený prodejné ekosystém vám bude dlouhodobě přinášet zákazníky a vaše podnikání poroste.

Soustřeďte se jen na to, co je podstatné

Nebojte se zbavit toho, co vám nefunguje a nepřináší prodej. 

Díky online kurzu Jak prodat sám sebe si dokážete vybrat jen ty online aktivity, které mají pro váš byznys největší užitek právě teď, a vše směřujte ideálně k maximální automatizaci. Nemusíte realizovat vše najednou, správné načasovaní je klíčové.

Naučte se prodejní aktivity nastavit i optimalizovat

Chtějte konzistentní prodejní ekosystém, který funguje a umožňuje pravidelnou optimalizaci. To jde jen tehdy, pokud veškeré aktivity seřadíte do systému.

V kurzu Jak mít v onlinu systém se dozvíte, že každá online prodejní aktivita by měla mít svůj účel, význam a předem stanovený cíl. Měla by na ní navazovat další akce, tedy měli byste si být jisti, jaké další kroky udělat, abyste si u zákazníků udrželi pozornost a zájem.

Nezapomínejte se ptát, PROČ aktivity děláte a jaký má být celkový výsledek. Tím si vytvoříte fungující systém, který umožňuje pravidelnou optimalizaci. 

Pro firmy i jednotlivce

Kurz Jak prodat sám sebe využijí freelanceři, malé i střední firmy.

Online kurz jsem vytvořil tak, aby se hodil na každý váš produkt bez ohledu na to, zda jste e-shop, prodáváte fyzické produkty nebo služby, jste freelancer, malá či středně velká firma. Zvládnete si ho nastavit sami, a navíc můžete využít jen to, co váš byznys skutečně potřebuje.

Chtějte dobře fungující systém

Chcete si vybudovat funkční, a hlavně konzistentní prodejní ekosystém?

Takový, který funguje a umožňuje pravidelnou optimalizaci? To jde jen tehdy, pokud veškeré aktivity seřadíte do systému. V online kurzu Jak prodat sám sebe vás to naučím.

Proč využít tento kurz?

Zorientujete se v množství aktivitnastavíte si jejich cíl, a pak poskládáte do logicky po sobě jdoucích kroků. Nebudete skákat od jednoho k druhému, když budete znát účel každé dílčí aktivity a jejich cíl.

Tento kurz:

Pomáhá

Získáte unikátní video obsah, ve kterém vám odhalím jednotlivé pilíře a oblasti online prodeje, které dokážete propojit ve funkční celek. Naučíte se tak prodat sami sebe, svůj produkt i službu.

Nastavuje

Díky doplňkovým materiálům si nastavíte vlastní postupy a sladíte dílčí kroky. Vše tak, aby to bylo pochopitelné.

Usnadňuje

Nemusíte znát marketing, důležité je, že rozumíte vlastnímu byznysu. Two by Four je navržen tak, abyste se naučili využívat rozdílné prodejní online aktivity naplno a současně pochopili, proč, kdy a jak je použít.

Propojuje

Propojuje dílčí části online marketingu s fázemi obchodu. Pomůže vám tak vyšlapat cestu od tvorby obsahu, získávání kontaktů přes budování vztahů se zákazníky až k automatizaci.

Co konkrétně v kurzu najdete

Jsou to videa a PDF materiály. K tomu bonusová videa i video návod Jak na živé vysílání. Konkrétní informace, konkrétní návody

1

Modul 1: Úvod do TWO by FOUR Systému

Uvedení do problematiky. Proč a jak vznikl tento systém. Mnoho informací je pouze pro e-shopaře či jen pro Facebookovou reklamu. Díky mé praxi, poptávek a klientů a uvědomění si, že je mnoho informací, co by člověk v tom "on-linu" měl a mohl realizovat, ale chybí informace jak na to. Tak vznikl Univerzální systém pro váš byznys - jak postavit svůj on-line marketing a prodej.

2

Modul 2: PRVNÍ pilíř systému TWO by FOUR

Jaké jsou části prvního pilíře Two By Four. To že jsou čtyři je patrné z názvu. 

3

Modul 3: DRUHÝ pilíř systému TWO by FOUR

Tato lekce ukazuje druhý pilíř systému. Hovoří o fázích, které v on-linu máme. Je to obdoba "prodejního procesu". Tento druhý pilíř oproti tomu prvnímu hovoří o fázích

4

Modul 4: PROPOJENOST dvou pilířů systému TWO by FOUR

Jak tyto pilíře spolu souvisí, jaká je jejich propojenost. Jak aktivity prvního pilíře ovlivňují fáze pilíře druhého

5

BONUS 1: POMŮCKA PRO NASTAVENÍ AKTIVIT A CESTY ZÁKAZNÍKA

Díky této pomůcce lépe a jednoduše zvládnete nastavit krok za krokem ve vašich on-line aktivitách

6

BONUS 2: DŽUS a VODKA v on-linu

Vodka, džus, sklenička a ještě několik běžný věcí, slouží k tomu, abych vysvětlil, jaké jsou vlastně "komponenty", on-line aktivit. Díky běžným produktům, v podobě David Rewenda jako Horst Fuchs.

NAVÍC DALŠÍ BONUS K TOMU

5

Modul 1 - Modul 4: Jak na živé vysílání

Celkem 4 videa k živému vysílání. Jak můžete dělat živáky s použitím streamovacího softwaru, jak jej nastavit, jaké výhody to má a co tím získáte. Ukázka možností vysílání až z 9 kamer, funkce jako Picture in Picture, Multiview, titulky, grafika do vysílání apod. A to vše s vaším mobilním telefonem.

S čím vám kurz pomůže:

  1. 1
    Social Selling & Generování kontaktů
    Každá sociální sít je jiná a vyžaduje rozdílné přístupy. Ať už používáte LinkedIn nebo Facebook či Instagram, všechny tři vám pomohou generovat kontakty a sloužit jako prodejní nástroj. I social selling má určitou posloupnost, od budování značky až po generování kontaktů.
  2. 2
    Obsahový marketing
    Obsah v social sellingu slouží jak pro akvizici, ohřívání kontaktů a vytváření povědomí, tak i pro budování značky. Různorodost nejen formátů, ale i témat pak pomáhá plnit různé cíle. Pomáhá jak v prodeji, tak i podpoře značky, navazování kontaktů i budování vztahů.
  3. 3
    Nastavení komunikace
    Sladit dílčí aktivity do jednoho celku může být problém pro mnoho z vás. Nastavit tyto aktivity do logického sledu, posloupnosti tak, aby to dávalo to smysl a mělo maximální efekt, je jedním z cílů tohoto systému. Tak, aby i vy jste měli svůj systém ve vaší on-line komunikaci. Sladíte tak tvorbu obsahu, reklamy a generování kontaktů.
  4. 4
    Digitální PR
    Důvěra se nevzbuzuje, ale buduje. Podpora značky, ať už vaší osoby, firmy nebo vašeho produktu, není běh na krátkou trať, ale je to postupná a kontinuální komunikace. Vaše sociální sítě vám slouží jako váš vlastní mediální kanál, kde předáváte příběh vaší značky. To má pak efekt i na další oblasti, jako např. HR vaší firmy.

Jak vznikl tento kurz?

Postavte svůj online byznys díky tomuto kurzu. Od obsahu až po automatizaci.

Informace z kurzu vychází z dnešní situace v online prostředí. Firmy i jednotlivci vnímají sílící potřebu po digitalizaci svého byznysu, ale současně nemají dostatečné povědomí o všech možnostech, nástrojích a aktivitách, které mohou realizovat. Nejpoužívanější a nejúčinnější prodejní online aktivity jsem proto roztřídil a propojil s fázemi, které vycházejí z obchodních fází, a které jsou klíčové pro správné zavádění marketingových aktivit.

Jdete do toho? Je čas zaměřit se na růst a dělat online byznys jako profesionál.

Vstupne teď, využijte informace hned zítra

Získejte unikátní video obsah, ve kterém vám odhalím jednotlivé pilíře a oblasti online prodeje. 

Zaměříme se na tvorbu obsahu, reklamu nebo na to, jak a kde prodávat.  Také vám odhalím, jak na návštěvnost, budování důvěry, zákaznickou péči aj.  

Vše tak, aby to bylo pochopitelné a dokázali jste si díky kurzu své online aktivity propojit ve funkční celek. 

Doplňkové materiály vám pomohou s nastavením vlastních postupů a sladěním dílčích kroků. 

> > > > > 

Odesláním přijímáte Zásady ochrany osobních údajů (včetně používání souborů cookie a jiných technologií) a Všeobecné obchodní podmínky. Souhlasíte se zasíláním informací, týkající se mých aktivit a aktivit kolem online marketingu a prodeje.

Jak to vidí?

Co si o tom myslí ostatní?

“Davida můžu doporučit jako jednoho z největších odborníků na online marketing. Zdůraznit mohu ještě výborné byznys živé rozhovory, které nemají v Česku obdoby. Pokud chcete kreativitu a mnoho energie do svého podnikání, spolupracujte s Davidem!.”

Martin Kovalský

“S Davidem spolupracujeme několik let a můžu říct, že si ho nesmírně vážím za jeho profesionalitu, flexibilitu a přístup typu „nic není problém“. Na všech projektech, na kterých jsme společně pracovali vždy vše fungovalo v termínech, podle dohody a zároveň David přidal něco extra navíc. Vážím si ho jako člověka stejně jako byznys profesionála, se kterým velmi rád spolupracuji.”

Ondřej Smejkal

“S Davidem se známe již několik let a zcela upřímně si naši spolupráci nemohu vynachválit. David je nesmírně ochotný, hledá cesty, možnosti a řešení, jak pomáhat v rozvoji nejen svým klientům, ale také obchodním partnerům. Na Davidovi oceňuji především jeho komunikaci a profesionální přístup. Je to velký profík na techniku a živé rozhovory, neskutečný sympaťák a férový člověk. Líbí se mi též jeho názory a pohled na marketingovou komunikaci. Spolupráci s Davidem rozhodně doporučuji!”

Tomáš Melecký

Vstupte do online kurzu, ve kterém se naučíte využívat své online prodejní aktivity naplno.

Jak mít v online systém je jediný digitální kurz, který vám ujasní, jaké online aktivity se hodí pro vaše podnikání, PROČ a KDY je použít, a JAK vše poskládat do funkčního celku.

Odesláním přijímáte Zásady ochrany osobních údajů (včetně používání souborů cookie a jiných technologií) a Všeobecné obchodní podmínky. Souhlasíte se zasíláním informací, týkající se mých aktivit a aktivit kolem online marketingu a prodeje.

Váháte nebo máte dotazy ohledně obsahu kurzu?

>
Success message!
Warning message!
Error message!