fbpx

Marketingová & PR Individuální Strategie

Potřebujete poradit s některou z oblastí internetového marketingu?

Využijte individuální konzultaci, ať už řešíte konkrétní problém nebo chcete vědět, jak se můžete díky online aktivitám rozvíjet vaše podnikání kupředu.

Platforma pro rozvoj vašeho byznysu

Jak ten online uchopit a s čím začít?

 

Projdu vaše marketingové aktivity a navrhnu, co můžete udělat ještě lépe. Řekněte mi své požadavky, záměry a očekávání a já vám řeknu, jaké nástroje a aktivity použijeme.

Využijte online data a monitorujte chování návštěvníků vašeho webu a sociálních sítí. Díky tomu jim dokážete nabídnout správný produkt ve správný čas.


Co vše se mnou můžete řešit?

Chtějte dobře fungující systém. Každá aktivita by měla mít svůj účel a význam. Měla by na ní navazovat další akce. Nenechte se odradit velkým množstvím prodejních aktivit v online světě. Využijte je ve svůj prospěch. Důležité je umět si vybrat to, co je pro váš byznys výhodné právě teď. POMŮŽU VÁM V TOM.

Nachystejte si otázky. Při konzultaci se mě budete ptát, sdělíte mi svůj záměr, potřebu. Já vám sdělím, zda jsem schopen vám pomoci. Pokud ne, řeknu vám to. Ať šetřím váš čas!
  • tvorba strategie a marketingového plánu (identifikace cílových skupin zákazníků a práce s nimi, harmonogram aktivit aj.)
  • postavení vaší produktové nabídky a její komunikace
  • postavení prodejního funnelu, kroky k tomu nutné, doporučení nástrojů
  • plán PR aktivit (zpracování témat, volba komunikačních kanálů, forem a nástrojů, harmonogram)
  • webové stránky (tvorba nového webu nebo vhodná úprava stávajícího - zejména s ohledem na generování leadů / kontaktů /
  • nastavení kampaní (bannerové kampaně v obsahové síti, kampaně ve vyhledávačích a na sociálních sítích, remarketing)

  • obsah a jeho využití (nápady na obsah, doporučení vhodných témat a způsobu jejich prezentace)
  • nástroje pro automatizaci (doporučím vám vhodné nástroje pro automatizaci online obchodu a marketingu)
  • video produkce a podcasty (video medailonky, vizitky, živá vysílání, rozhovory, tutoriály apod.)

  • B2B komunikace - možnosti využití LinkedIn pro akvizici nových klientů
Co teď a pak?

Naše online setkání může mít podobu jednorázové spolupráce, na které vám navrhnu, co a jak byste mohli ve svém online podnikání realizovat pro dosažení lepších výsledků nebo vám rád pomohu při řešení strategických oblastí marketingu.

Získejte pohled externisty

Neutopte se v onlinu. Využijte (naplno) jeho potenciál

Umět se dobře prodat na internetu může být oříšek. 

Být na sociálních sítích, tvořit zajímavý obsah, sbírat data a ty pak umět analyzovat. To vše má jediný cíl – prodat. Ale co konkrétně byste měli dělat vy nebo vaše firma, kdy a hlavně PROČ? Jak vše poskládat do funkčního celku, který vám bude dlouhodobě přinášet zákazníky?

První krok abychom se poznali, zavoláme si.

Nebo můžete využít Digi Kurz Jak mít v onlinu systém

Při tolika možnostech, co můžeme realizovat, je těžké zvolit tu správnou cestu.

Poradit se, zjistit pohled nezaujaté strany, se zkušenostmi z mnoha oborů, může být vždy jen k užitku. Pak můžeme dát rozhodnutí, jakou aktivitu vybereme a jakou cestou se dáme.

Získejte kompletní prodejní a marketingovou strategii a nástroje se kterým to zvládnete. Rozvíjet svůj byznys. Online!  

Napište mi a pak si najděte termín, který vám vyhovuje, abychom probrali váš záměr a vaše "bolesti". Zjistíme, zda vám mohu pomoci. 

Napište mi a uvidíte automatizaci v praxi >>>>>

0 of 350

Váháte nebo máte dotazy?

>